Thursday, April 29, 2010

Despre Dom' Sef

Cine s-ar fi gandit sa ii dea de urma lu' Dom' Sef care nu e in spatele Puterii??

Nu de alta, dar am gasit cateva dezvaluiri tulburatoare pe net iar secretara SOV-ului refuza sa imi confirme sau sa imi infirme informatia...

"Dacă ați văzut prin centrul Capitalei, pe lângă guvern, un șir de lung de tarabe la care se vând tot felul de vechituri, pe post de antichități, și v-ați întrebat a cui e afacerea, vă pot da un răspuns: a patronului de la Realitatea TV, Cotidianul, Cațavencu, Money Channel, și alte publicații falimentare. Da, dragii moșului, a lui Sorin Ovidiu Vîntu! Prin ce firmă o face? Habar n-am! Dar știu că a făcut presiuni asupra lui Chiliman și Oprescu pentru a obține toate autorizațiile, spunându-le că este afacerea lui."

"Stați liniștiți că șmecheria nu se oprește aici, căci doar Vîntu e Mogulul! Pentru că merită, în sensul în care folosește deontologii de la Realitatea-Cațavencu conform normelor internaționale, Sorin Ovidiu Vîntu primește curent gratuit de la Primăria Sectorului 1 pentru tarabele sale cu vechituri. Că doar nu era să plătească…"

"Mai mult, și curățenia este asigurată gratuit de firma care are contract în Sectorul 1. Și pentru că nu era de ajuns, paza era asigurată de gardienii comunitari. Fără ca SOV să dea un leu. Afacere tipică pentru Părintele FNI."

Bai deci pe mine se pare ca ma ia de fraier, nimic nu-mi zice. N-am si eu un atu, o informatie secreta, ceva cu care sa-l am la mana...

Nu dau nume, nici surse pentru articolul de mai sus caci daca afla dom' sef ca am dat cu copy paste aici... maine ma trezesc in fruntea unei reviste de integrame!

No comments:

Post a Comment