Wednesday, April 21, 2010

Adrian Theiss: cine tine "Puterea??"

Buna ziua, ma numesc Adrian Theiss si am lansat cotidianul saptamanal "Puterea", un ziar liber si independent fara ajutorul domnului sef Sorin Ovidiu Vantu!!

In ciuda zvonurilor din presa, eu va promit... va jur... va dau cuvantul meu de onoare... afirm ferm ca in spatele ziarului "Puterea" (www.puterea.ro) nu sta nici Sorin Ovidiu Vantu, nici Vintu, nici altcineva din jurul sau, si nici vreun lider politic, gen Hrebenciuc sau Videanu, sau vreun alt nume vehiculat!!!

Asta desi fostii sclavi de la Ziua veche ai domnului sef Sorin Ovidiu Vintu – altfel foarte “patrioti”, ba chiar “ortodocsi” – se muta cu cortul, in frunte cu mine, in curtea "Puterii", cotidian momentan saptamanal!

Acest filon jurnalistic de libertate si independenta puterea.ro a fost creat din necesitatea acoperirii spatiului lasat gol de disparitia unor ziare ca Ziua, Gardianul si Cotidianul, si dupa decredibilizarea totala a posturilor Realitatea TV plus Antenele.


Dar Puterea nu e a lui Vantu. Si a nimanui din jurul lui. Sub cuvant de onoare. Pana si dom' sef s-a interesat cine e in spatele ziarului si n-a stiut nimeni sa-i raspunda. Nimeni nu vazuse si nu auzise de Putere, d-apai sa mai stie si cui revine!!

In alta ordine de idei nu l-am cunoscut in viata mea pe dom' sef Sorin Ovidiu Vantu. De obicei imi trimitea banii prin transfer bancar si imi dadea subiectele zilei prin fax. Am mai vorbit de cateva ori cu secretara lui, dar total nevinovat. Nu s-a intamplat nimic intre noi. Dar asta nu e interesant.

La Putere nu e nici Lebedev. Nici Hrebenciuc, nici nimeni de la vreun partid politic din Romania. Ma amuza speculatiile. De fapt, rad in hohote cand mai speculeaza cineva ceva, mai ales in Puterea. E tare amuzant dimineata la cafea.

In schimb sunt scarbit de fel si fel de deontologi care spun ca stiu ei sigur cine ce si cum. Eu stiu mai bine si acum stiti si voi alaturi de mine. Repetati, va rog: nu-so-rin-o-vi-diu-van-tu! nu-so-rin-o-vi-diu-van-tu! nu-so-rin-o-vi-diu-van-tu! Eu asa am invatat cel mai bine poezia, pe silabe!!

Cotidianul saptamanal Puterea este independent si liber. Cel mai ziar liber din Romania. Si cel mai democrat. Asta desi invitat de onoare al „Puterii” la Bucuresti a fost, este si va fi Mihail Gorbaciov, asa-zisul tartor al crimelor din decembrie 1989, pe langa Ion Iliescu!

Iata mai jos si o poza complet falsa, cu care nu sunt de acord: Gorbaciov si Puterea!



1 comment:

  1. Buna ziua, domnule Theiss,

    Ma numesc Mihaela Grempels si doresc sa discut cu dvs. Daca sunteti de acord sa discutati cu mine, astept raspunsul dvs. la adresa de e-mail ; grempelsmihaela@yahoo.com.
    Cu multumiri,
    Prof. Mihaela Grempels.

    ReplyDelete